lördag 11 april 2009

Påskafton

Glad påsk och god morgon (och vilken morgon det är, solen fullkomligt strålar där ute!) Jag har inte min son hemma så här är det INTE fullt upp med att leta efter påskägg eller förbereda påsklunchen.
Jag tycker att det är jättesvårt att i mina veckor utan barn hitta på bra mat till bara mig, det blir oftast en tallrik fil eller en macka till middag. (Jag efterlyser verkligen bra tips och recept till ensamveckor för visst ska man kunna äta bra även när inte barnen är hemma!?!.)

Men herregud jag kan ju inte äta en ostmacka till påskmiddag, nu får jag skärpa mig!
Men först ska jag ut och gå stavgång i det vackra vädret så jag får upp aptiten, sen skall jag fixa påskmiddag för en!

Ps. det är inte alls synd om mig för vi firar påsk i morgon istället C och jag med mormor och morfar. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar